شناسه خبر : 83888
سه شنبه 15 تير 1400 , 09:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عرض ارادت تازه داماد عراقی به تصاویر شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس/فیلم

در یک فیلم کوتاه، تازه‌داماد عراقی در شب عروسی خود با پاشیدن گل به تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس عرض ارادت خود را به این دو شهید نشان می‌دهد.

 از ۱۳ دی سال ۱۳۹۸ که آن اتفاق شوم رقم خورد و سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس فرمانده حشدالشعبی عراق و دیگر همراهانشان در یک عملیات تروریستی در عراق به شهادت رسیدند، مردم ایران و عراق در سوگ این دو شهید و پاسداری از خون آنان سنگ‌تمام گذاشتند.

عرض ارادت تازه داماد عراقی به تصاویر شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس+ فیلم

 بزرگ ترین اتفاق در سالگرد شهادت این شهدا رقم خورد و مراسم‌های بزرگداشت متعددی با حضور اقشار مختلف مردم در این دو کشور برگزار شد و حماسه بی نظیری را رقم زد که وسعت آن غیرقابل پیش‌بینی بود.

 در ایام شهادت این عزیزان عتبات عالیات، احزاب و اقلیت‌ها، عشایر و قبایل، مواکب و حسینیه‌ها، تجمعات دانشجویی، راهپیمایی‌ها، مراسم‌های بانوان، نمایشگاه‌ها و نمایشنامه‌ها و بزرگداشت‌ها، حشدالشعبی و موسسات دولتی و... همه و همه با شهدا عهد و بیعت کردند.

 چندی پیش هم فیلمی از عرض ارادت یک داماد عراقی به تصاویر شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس منتشر شد که در ادامه می‌بینید.

download

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi